Tuesday, June 28, 2011

minggu yang memenatkan,..

hri semalam & hri nie kena stay kat skolah sebab ade mesyuarat kt library,..
semalam beday zainun,..
sian die,..kena simbah dgn air & kena baling telur,..=)
hri nie plak beday pikah,..Happy beday pikah,.


tadi kumpulan kolokium aku n hetty bt presentation untuk kolokium,..
tpi cuma 4 org je yg bentangkan,..
sorang lg ahli kumpulan aku x thu gi mne td,..
alhamdullilah, presentation kiteorg cikgu siti habsah kata yg pling ok,..
trima kasih cikgu,..
dan tak lupa jugak tuk mira, jue, kinah, & milin,..
tanpa korang x siap kolokium nie,..
hri sok ade sambutan hari koperasi
cikgu suruh aku tolong belikan buah jambu & nenas tadi,..
nasib baik dapat murah sebab ayah aku kenal tokey buah tu,..
pastu hari khamis nie ade ceramah fasal KPDNK,..
dari kul 9 pg hinnga kul 2 petang,..
hari jumaat pulak ade hari pelaporan,..
hihihihi
mak aku datang nnti,..
hahaha
dah la result aku ting tong skit bulan nie,..
hari sabtu pulak ade larian "1 Pelajar 1 Sukan"
wow,..kena datang jugak hri sabtu nie,..sebab kedatangan diambil,..
penat la aku minggu nie,..ari ahad je dapat rehat,..
STPM lgi berapa bulan je,..
study pun x habis lagi,..huhuuhu
erm,..


know what u do,do what u want =)

No comments: