Friday, August 26, 2011

Iftar with PU2 Ibnu Rusydi,..

alhamdullilah,..hri smlam dpt juga kteorg smua brbuka puasa bersama2,..
yg x dpt joinnye Lim, Millin & Ahlina je,..
xpe2,..thun dpn,..klau ade rzeki kte brbuka puasa same2 lg ye,..
aku sampai pun dkt kul 7 smalm,..
sbb aku kne bt sambal ikn bilis td,..
nsib baik smpt sbb blik je dri skolah smalam aku trus tido ,..
sdar2 pun kul 5,.tu pun sbb ari hujan ,..
alhamdulillah,..sambal ikan bilis aku laku masa brbuka smalam,..
blh la bt bisnes mase tggu result STPM thun dpan,..
wira-wira PU2 Ibnu Rusydi


n sory Keyon sbb awk dpt dpt nk rase smbl ikn bilis tu..
aku bt skit je,..
xpe2 nnti klau ade rzeki,kte bt jamuan akhr thun,..
aku bt lebih skit,.. =)
Ami kebosanan,..

blik je dari berbuka puasa,..leya n annafiza nk gi ekspo,..
mula2 kawan2 aku yg dok asrama nk join,..
tp x jd,..cme bdak laki je yg gi,..
aku ajk mira skli,..ya Allah,..rmai tol org,..
klau aku drive,...sah la x lps nk blik rmah mse tu,..
hahahaha,..(x biase bwk kete mse jlan sesak sgt)
aku x bli ape pun kat ekspo smalam,..
sbb aku dh jnji nk kuar dgn ada ari Sbtu nie,..

klakar giler aku rase muka aku pkai spek nie,..hahaha
k la,..smpai disini je aku dpt kongsikan,..
assalamualaikum,..


know what u do,do what u want =)

No comments: