Thursday, September 15, 2011

apabila kebosanan melanda,..



klik untuk besarkan gambar,..
Assalamualaikum w.b.t
hahaha,..hari sebenarnya aku tak tahu nak post apa sebenarnya,..
gambar ni dah sekian lama ada dalam komputer aku,..
sebenarnya ni waktu hari raya baru-baru ni,..
tunggu kawan aku lama sangat, tu yang aku bosan sangat tu,..
apa lagi,..aku ajak la anak sedara aku yang sorang ni,..cik qistina webcam dengan aku,..
sebenarnya banyak juga yang kitaorang snap hari tu,..
tapi dah banyak kena 'tapis' hahahaha,..
raya tahun nie terpaksa pakai selendang sebab salah beli tudung,..
nasib baik selendang tu padan dengan baju aku,..
sekarang nie aku tengah trial,..
hari ni soalan PP Kertas 1 je,
Alhamdulillah,akhirnya aku dapat jugak siapkan semua soalan bahagian B tadi
bahagian A pulak 50-50 je aku dapat jawab tadi hihihihi
hari sok tak sekolah sebab cuti Hari Malaysia,
dan sambutan Hari Kemerdekaan akan diadakan hari esok,..
ok la,sampai disini je la aku dapat coretkan pada hari ni sebab tak tahu nak tulis apa dah,..
Assalamualaikum w.b.t
 lagi 66 hari je lagi STPM,.



know what u do,do what u want =)