Saturday, October 22, 2011

pra stpm dah hbis,..


Assalamualaikum w.b.t
Apa khabar semua
Alhamdulillah,semalam aku baru je habis pra stpm
Trial hari tu okay la skit result,Alhamdulillah,pointer pun dah naik sikit masa trial
pra stpm nie sebenarya sebagai persedian untuk menduduki stpm nanti,okay juga ada exam macam ni, sebab calon stpm takkan rasa terkejut sangat la nanti masa nak ambil stpm
jadual peperiksaan pra stpm nie pun lebih kurang hari sebenar peperiksaan nanti
soalan masa pra stpm yang aku jawab nie semua dari negeri Kelantan kecuali soalan BM kertas 1 dari negeri Selangor.
Hari nie start la cuti sampai hari rabu,sekolah aku cuti sampai hari rabu je hari Khamis dah sekolah balik,..tapi okay juga la tak dapat cuti lama-lama,sebab tak lama lagi nak exam
Lepas exam nanti,baru la boleh cuti lama sikit,..hihihihi
Okay la,sampai di sini je la aku dapat coretkan, nak study+edit blog kawan aku
K,bye,.assalamualaikum
lepas ni jarang dah aku update blog,sebab exam makin dekat kena fokus pada exam je sekarang nie,

know what u do,do what u want =)

No comments: