Thursday, December 15, 2011

STPM dah habis,.

Assalamualaikum w.b.t
apa khabar semua,
dah lama aku tak post apa-apa dekat blog
rasa-rasanya ada dah dalam sebulan lebih aku tak update blog aku nie
Alhamdulillah,semalam aku dah habis exam STPM
kertas untuk hari semalam ialah BM1
bermula pada hari ni, mula la cuti aku sampai bulan 9 tahun depan
semalam kawan aku, Ada mesej aku yang dia ajak keluar hari ni
dah lama aku tak keluar jalan-jalan dengan dia sebab dia belajar kat politeknik
kebetulan dia tengah cuti sekarang ni, tapi hari selasa ni dia dah balik ke asrama dia
huhuhu, tahun depan masa dia cuti la aku dapat jumpa dengan dia
tadi masa aku keluar kawan-kawan sekelas aku ada mesej yang
diaorang pun lepak juga kat bandar, aku join juga diaorang tadi,
mungkin lepas ni dah jarang jumpa dengan diaorang
kalau jumpa pun mungkin tahun depan masa ambil result STPM
okay la,.sebenarnya aku tak tahu dah nak tulis apa-apa kali ni
hehehe, mungkin sebab dah lama tak update blog kot
okay, assalamualaikum,.
know what u do,do what u want =)

No comments: