Saturday, October 29, 2011

STPM makin hampir,..

Assalamualaikum w.b.t
apa khabar semua,.
pejam celik pejam celik,lagi 22 hari nak STPM
aku rasa macam baru je masuk f6
mana taknya,.tahun lepas 3 bulan aku tak gi sekolah
lepas raya baru masuk balik
banyak juga la mata pelajaran yang tertinggal,.
erm,..alhamdulillah, aku dapat juga kejar semua bab yang tertinggal tu dengan bantuan
kawan-kawan aku dan cikgu
sekarang ni aku tak boleh dah nak sia-siakan masa yang ada
kalau boleh aku kena fokus je pada study
fb pun dah lama tak online,..kalau tak silap dah 3 bulan aku tak online
dah lama juga la aku tak berhubung dengan kawan-kawan aku kat fb
terutamanya geng-geng PLKN aku dulu,..
cuma sorang 2 je yang selalu mesej dengan aku,.kadang-kadang aku tak balas juga mesej
diaorang sebab aku selalu sibuk,.nasib baik diarang faham dengan keadaan aku sekarang ni
takpe2,..nanti lepas STPM kita buat reunion ye,..
hari nie ada Karnival Gegaria Harian Metro di Padang Awam Kubang Gajah
aku tak pergi pun sebab aku tak berapa sihat,
lagipun hari esok kena bangun awal sebab kena balik kampung kejab
erm,.okay la,.sampai disini saja malam nie,.
out dulu sebab nak study,..Assalamualaikum,.
p/s hari semalam last jumpa Cikgu Zulfaka,..sebab hari selasa nie dia dah mula bertugas di sekolah baru

know what u do,do what u want =)

No comments: